SERVICII


  • ADMINISTRARE SERVERE

    Oferim solutii de externalizare server companiilor care doresc servicii de instalare, configurare, administrare si mentenanta server bazate atat pe Linux (Open Source) cat si pe Windows. In functie de buget si necesitatile companiei alegem solutia optima. Serverele Linux au avantajul costului scazut pe cand serverele Windows sunt mult mai utilizate in mediul de afaceri.

    • Configurare si administrare server Windows
    • Configurare si administrare server Linux
    • Configurare si administrare server OSX

    Pentru o prezentare detaliata si mai multe informatii va rugam sa ne contactati.

  • INVENTARIERE RETEA

    Oferim solutii de management a echipamentelor IT din cadrul reţelei de calculatoare.

    • Inventariere hardware şi software pentru echipamentele IT din reţea.
    • Modul de HelpDesk (ticketing) pentru managementul ticketelor de helpdesk
    • Monitorizarea echipamentelor IT din reţeaua instituţiei.

    Avantaje si beneficii

    • Securitate sporită a reţelei datorită monitorizării continue a echipamentelor de reţea, ce permite avertizarea administratorului IT prin e-mail asupra tuturor evenimentelor critice din reţea
    • Modul de helpdesk pentru managementul ticketelor IT
    • Reducerea costurilor de administrare a reţelei prin administrarea centralizată într-o consolă unică a tuturor echipamentelor IT şi prin realizarea automată a unei situaţii actualizate a inventarului hardware şi software pentru echipamentele IT

    Pentru mai multe informatii va rugam sa ne contactati.

  • ADMINISTRARE RETELE

    Va putem oferi serviciile noastre de cablare structurata, proiectare retea, cablare retea pentru orice retea de date sau voce, fie ca va mutati intr-un sediu nou, ca doriti sa imbunatatiti sau sa mariti vechea retea. Folosim cele mai recente tehnologii şi tendinţe, adaptate la cerinţele fiecaruia.

    • Proiectare retea (cablu sau wireless)
    • Alegere echipamente pasive si active
    • Instalare patch panel, echipamente active si patch cord

    Pentru mai multe informatii va rugam sa ne contactati.

  • ONLINE & REMOTE SUPORT

    itimpact.ro asigura suport atat la sediul clientului cat si de la distanta pentru o solutionare cat mai rapida a problemelor. Nivelul de suport de care este nevoie este bazat pe nevoile companiei pe care o conduceti.

    • Suport la sediul clientului – Unul sau mai multi tehnicieni pot fi prezenti la sediul clientului. In functie de nivelul de serviciu (SLA) stabilit, timpul de interventie si timpul de solutionare poate varia.
    • Suport la distanta (remote) – Tehnicienii au posiblitatea sa asigure suport pentru calculatoare prin interventie la distanta doar cu acordul utilizatorului.

    Pentru mai multe informatii va rugam sa ne contactati.